Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

| 23 juni, 2017

Scroll to top

Top

No Comments

Årets Guldägg i kategori PR går till... | Revue.se

Årets Guldägg i kategori PR går till…
Sebastian Plengier Ehrnfelt

Malmö Järnhandel och The Fan Club vinner årets Guldägg i kategori PR för ”ToolPool”

Motivering:
En handling säger mer än tusen ord. Därför är handlingar avgörande för relationer, dialog och uppmärksamhet. Men framför allt är handlingar avgörande för värdeskapande. I en tid då kommunikation blir en naturlig del av företag och varumärkens erbjudande måste vi i kommunikationsarbetet söka de handlingar som ligger nära affären. Handlingar som utvecklar affären. I synnerhet om det är en liten affär på en tuff marknad. Tack ToolPool för ert goda exempel!

Guldägg 2013 kategori PR:
Byrå: The Fan Club Bidragsnamn: ToolPool Uppdragsgivare: Malmö Järnhandel Art Director: Markus Lindsjö, Martin Ohlsson Copywriter: Gustav Johansson, Ida Backman Creative Director: Christian Barrett Originalare: Björn Kongslöv, Helena Ivarsson PR-ansvarig: Ola Obrant Andreasson Praktikant: Fanny Freimann Produktionsledare: Peter Andersson, Rebecka Hjorth Projektledare: Klas Oskarsson Strateg: Ulla-Karin Barrett Uppdragsgivare: Matti Jokela Webbproducent: Ehsan Pourhadi

Silverägg 2013 kategori PR:
Byrå: Jung Relations & Family Business Bidragsnamn: Absolut Unique Uppdragsgivare: The Absolut Company
Byrå: Prime Bidragsnamn: Civil Rights Captcha Uppdragsgivare: Civil Rights Defenders

Diplom 2013 kategori PR:
Byrå: Forsman & Bodenfors Bidragsnamn: The Ballerina Stunt Uppdragsgivare: Volvo Lastvagnar
Byrå: Deportivo Bidragsnamn: Twee-Q Uppdragsgivare: Crossing Boarders

Jury:
Kategoriordförande Tom Beckman
Jury Patrick Kampmann, Rickard Villard, Hedvig Hagwall Bruckner, Hanna Belander, Claes Bodén, Jimmy Johansson