Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

| 30 april, 2017

Scroll to top

Top

No Comments

Årets Titanägg går till... | Revue.se

Guldägget 2013
Sebastian Plengier Ehrnfelt

Årets Titanägg 2013 går till Rättviseförmedlingen.

Motivering:
Vi lockas ofta att söka det senaste eller det mest uppseendeväckande. Men i vår tid borde vi kanske söka det eviga och det viktiga. För i vår tid får sensation lämna plats för aspiration och ambition. Men i en värld som förändras snabbt är det lätt att göra misstaget att tro att saker förändras av sig självt. Många säger att förändring kräver tid, att det tar tid. Det är både fegt och fel. Förändring kräver inte tid utan initiativ. Årets Titanägg är inte bara på tiden, det är tiden och något som visats sig hålla över tid. Det är ett projekt som måste fortsätta att uppmärksammas. I synnerhet 2013. I synnerhet av vår bransch som gör anspråk på att ligga i framkant men så uppenbart är efter. Rättviseförmedlingen, kom och gör det ni gör!

Jury:

Kategoriordförande Tom Beckman
Jury Patrick Kampmann, Rickard Villard, Hedvig Hagwall Bruckner, Hanna Belander, Claes Bodén, Jimmy Johansson

Kontaktinformation:
Maja Siösteen, Tävlingsansvarig på Guldägget, 070 215 10 32, maja@komm.se
Andreas Dahlqvist, juryordförande Gulägget 2013, 1 646 509 6726 andreas@mccann.com

Om Guldägget
Syftet med Guldägget är att lyfta fram Sveriges bästa kommunikation och föra svensk kommunikation framåt. Den kreativa standarden ska höjas. Det ska inspirera och ge mod till en hel bransch. Kommunikationsskapare ska vilja anstränga sig ännu mer och näringslivet ska uppleva den avgörande betydelsen av god kommunikation. Läs mer på www.guldägget.se

Om Sveriges Kommunikationsbyråer
Sveriges Kommunikationsbyråer är en branschorganisation för alla typer av konsulter inom kommunikation, såsom reklam, PR, design, event, DM, digital, mobil, media och action marketing. Vi inspirerar och utbildar våra medlemmar för att de ska kunna göra bättre affärer, både för sina uppdragsgivare och för sig själva. Dessutom arbetar vi med opinionsbildning för att öka kännedomen om kommunikationens betydelse för näringsliv och samhälle. Läs mer på www.komm.se