Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

| 24 april, 2017

Scroll to top

Top

No Comments

iZettle intar London och skapar 12 timmars buzz | Revue.se

För sin kommande kampanj bjuder iZettle in 6 små företag att öppna upp sina egna ”flagship stores” i ett av de mest populära shoppingområdena i London i 12 timmar. Nu lanserar det svenska företaget en tjuvtitt till sin kommande kampanj – stunt : The 12 Hour Store.

Tillsammans med 6 oberoende startups gör sig  iZettle redo att öppna ett nytt butikskoncept mitt i centrala London. Allt vi vet hittills är att det kommer att vara öppet i 6 dagar under 12 timmar per dag och varje dag kommer det att bli ett nytt varumärke som får möjlighet att öppna och stänga dörrarna till butiken.

iZettle har slagit ihop sig med byrån Forsman & Bodenfors, oberoende Årets Byrå i Cannes Lions 2014, för att få entreprenörskap och dess passion integrerad i sin nya kampanj.

The 12 Hour Store öppnar måndag 27/10 kl 10:00 på South Molton Street 36 nära Oxford Street.

Kika på videon ovan och inspireras!