Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

| 18 augusti, 2017

Scroll to top

Top

No Comments

Atlas Copco Mining and Rock Excavation Technique Sweden storsatsar på service. | Revue.se

Atlas Copco Mining and Rock Excavation Technique Sweden storsatsar på service.
Sebastian Plengier Ehrnfelt

Atlas Copco lanserar en rikstäckande digital rekryteringskampanj för att stärka sitt serviceerbjudande ytterligare. Nyrekryteringarna av servicetekniker är tänkta att stötta både befintliga och nya uppdrag.

Fokus för kampanjen ”Är du trött på att meka med puttinuttiga maskiner?” är att visa på möjligheten att arbeta med Atlas Copcos stora och komplexa maskiner. Kampanjen kommer enbart att gå i sociala medier så som Facebook, Instagram och LinkedIn.

– Då vårt fokus nu är att hitta de bästa talangerna för att kunna leverera på högsta nivå och arbeta under Atlas Copcos flagg är denna kampanj viktig för oss, säger Lars Senf, VD för Atlas Copco Mining and Rock Excavation Technique Sweden.

Atlas Copco Mining and Rock Excavation Technique Sweden befinner sig i en expansiv fas med nyvunna projekt så som Förbifart Stockholm, som omfattar en total tunnelvolym om 5 980 000 m3.

– Vi är glada och stolta över att våra partners har gett oss förtroendet att vara med i ett väldigt spännande uppdrag tillsammans med dem. Detta ställer än högre krav på att vi har ett serviceerbjudande i framkant, säger Lars Senf vidare om kampanjen.